از کشف بیش از ۶۶ کیلو تریاک تا کشف کالای قاچاق از سواری سمند 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین، بر روی یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله از شرق کشور به سمت استان تهران به دست آمد.

وی با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه ماموران، گفت: فرد مذکور قصد داشت محموله مواد مخدر را با یک دستگاه تریلی در قالب بار هندوانه از مسیر یکی از استان‌های شرقی به مقصد استان تهران حمل کند که هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران برای اجرای عملیات و دستگیری این سوداگران مرگ انجام شد.

فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با هدایت اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه استان قزوین، و با تحت نظر گرفتن و پایش مسیر‌های فرعی و اصلی جاده خودروی مذکور در مسیر شهرستان ورامین شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف شد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس ازتوقف خودرو و دربازرسی ازآن، ۶۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و ۲ نفر را دراین خصوص دستگیرکردند.

سردار ابراهیمی در پایان بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد:یکی از شعار‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

کشف گندم قاچاق در آوج 

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف ۵۰۰ کیلوگرم گندم قاچاق از خودرو وانت پیکان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد. 

سرهنگ علی زرینی گفت: ماموران انتظامی شهرستان آوج حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان، حامل تعداد زیادی کیسه با محتوای نامشخص، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵۰۰ کیلو گرم گندم که فاقد هرگونه مجوز حمل از سامان غله بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و دیگر اقلام مصرفی خانوار یکی از مصادیق بروز تورم در کشور می‌باشد که پلیس با اجرائی کردن فرمان مقام معظم رهبری در حوزه ماموریتی خود با سود جویان مقابله خواهند کرد.

کشف کالای قاچاق از سواری سمند 

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن تعداد زیادی البسه، لوازم خانگی و دیگر اقلام قاچاق که در صندلی و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.